Lördag.

Så var det lördag då.
Min hjärtpuls var alldeles nyss uppe i minst 10000 slag per sekund. det kröp en äcklig liten svart fästing på mig.
Trodde seriöst att det var slutet på min existens ett tag!!
Vaknade någon gång vid 8 idag av ett sms,för att sedan somna om och väckas av att evelina ringer.
men jag var för tröttis för att svara så jag somnade lugnt om igen..hihih  (förlåt eveplutt)

Idag får jag se vad som händer,antingen kommer evelina to my hood och gör skogen osäker eller så blir det att ligga framför tvn med mamma. får väl se senare!

Lite dagens outfit ska vi börja med har vi sagt,så vi blir som alla andra bloggare (;
men idag har jag ju bara sovit så det räknas inte att skriva "dagens outfit=t-shirt och raggsockor"
så jag får skriva om gårdagens, som var :
-Svarta skor med klack från Din Sko
-Jeans från Bikbok
-Svart tubklänning från Gina Tricot
-Orange T-shirt från Cheap Monday (som jag förövrigt fått av Tony<3)
-Svart Jacka från Åhléns

Nu ska jag ta reda på dagens planer och ringa till mamma!!

Ha en bra lördag,det ska jag minsann ha :)  

Puss på er raringar  / angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0