lördagförmiddag

vem bestämmer när morgonen börjar, när morgonen slutar, när förmiddagen börjar och när förmiddagen slutar? o:
det började jag klura på igår, men har fortfarande inte kommit till på vem det är som egentligen bestämmer det där.
för mig är det iallafall lördagförmiddag just nu, och jag har nyss fått i mig lite lunch (nudlar<3) och sen har jag klätt på mig.
idag har jag på mig:
- svarta strumpbyxor
- svart klänning
& - röd kofta.

japp, så är det. snart ska jag ta tuff-tufftåget till angelica, sen åka angelicas mammas bil till angelicas hood. det ska bli spännande. hoppas inte hennes småbröder är allt för läskiga bara <:
jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det blir nog ganska lugnt skulle jag tro. påtålåten ska lyssnas på iallafall, det är ett måste.

nu ska jag fortsätta greja lite med mig själv, vi hörs nog senare!

<3/eveliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0