lördagmorgon.

Yazmina var den som fick lämna idol, och det rörde mig inte i röven för fem öre. Tyckte det var ganska bra faktiskt, eftersom hon var personen med minst utstrålning och tråkigast röst. 

Egentligen skulle jag ringa Angelica på dirren när jag vaknade, men jag har en känsla av att hon fortfarande sover, och jag vill inte väcka henne. Fast jag ska nog ringa snart ändå, jag orkar inte vänta.
Om det blir som det är tänkt så åker jag till hennes hood idag, till min foshoe maccaflow hoe. Så jag hoppas att det blir som det är tänkt, annars kanske det duger lagomt med att ligga i min säng och bli världens fetaste kvinna. Vi får se helt enkelt.

Idag till frukost åt jag hallonyoughurt med special k flingor. till det drack jag ingenting.


en väldigt fin bild på angelica och mig.

/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0