lov-e

nu sitter jag ute på min balkong med frida och äter gudomliga chokladcupcakes, och har nyss fetat i mig klyftpotatis med quornfilé men snart blir det ändring på de dåliga vanorna. jag och malin ska börja träna! vi ska börja simma en gång i veckan sen promenader osv någon gång i veckan. får väl se hur det går med det, jag brukar inte kunna fullfölja mina träningsidéer men med malin som peppare ska det nog gå bra :)

idag fick vi lov, och det är hur härligt som helst. jag har inga direkta planer inför lovet. 
dock vet jag att jag ska till arvika någon dag/dagar, fast vi får se hur det blir med det. sen ska jag på bio med angelica, ska se på patrik 1,5. på måndag ska jag till malin och då ska vi till karlstad och simma, sen på tisdag ska vi till vår gamla högstadie skola och kolla på avslutnings skolshowen vi gjorde när vi slutade nian. det ska bli skoj faktiskt. ska bli kul att träffa alla som var med i den igen, för det var ju ett bra tag sen :) 
nu när jag tänker efter ska jag ju faktiskt göra endel. träffa sofi, det ska jag också göra. absolut ett måste, saknar tjejen något sjukligt mycket. har inte träffat henne på ett alldeles för bra tag.

runt halv sju ska jag och frida åka tillbaka till sunne, det blir nog en bra start på lovet.
vad ska ni göra under erat höstlov-e? :) 

/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0