min röst är din tröst.

det här är vårat första inlägg på våran mycket seriösa blogg. 
vi blev inspirerade av loke, ola och hana pee.

just nu sitter vi och har väldigt för mycket energi och det är inte särskilt bra inför den kommande mattelektionen, med äckliga gubben. vi får väl se hur det går, vi har ju trots allt känslan men inte rätta viljan.
angelica hittade något spännade i sin hårbotten alldeles nyss, men den var inte riktigt redo så jag får väl vänta med att utforska vidare någon annan dag. jag lovar att uppdatera om vad det var för spännande som befann sig där när jag utforskat klart.
nu lyssnar vi på balladen om den kaxiga myran, för första gången. får väl se om den blir lika populär som påtalåten, vilket jag inte riktigt tro. kommer något någonsin slå ola magnell?! :o 

Efter skolan blir det hem till mig (Angelica) och jobba på matteviljan,äta fördomsfria negerbollar och elda upp lite mera flimmerhår,om det finns några kvar?

Nu ska vi tipsa allt och alla om våran alldeles fantastiska blogg.

HARE GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Kommentar!

2008-10-15 @ 13:34:56
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0