något hemskt.

angelica har gjort något hemskt, hon har skitit i att gå till skolan utan att informera mig. hur kul tror ni det är?
att komma till skolan med världen förhoppningar om att få träffa tjejen, sen är hon inte ens här.
kul skoldag man kommer ha menar jag. fast äh, jag överlever.. det gör jag ju alltid.

nu har vi fått i uppgift att fota något som speglar frihet, samarbete, familjetrygghet och kommunikation. jag tror de andra i min grupp är nöjda med bilderna vi fotade, men jag känner mig inte klar överhuvudtaget. de flesta bilderna blev skitdåliga, om jag ska vara ärlig. men men, det är väl bara att tugga och svälja. 

klimakteriebesvären fortsätter och jag börjar bli mer och mer säker på att det är som jag har misstänkt. vad jag ska göra åt det har jag ingen aning om.

frukostapan är sur idag tror jag, hon verkar lite off. jag borde köra in en cigg i käften på henne, så hon slutar sura. men tyvärr har jag inga, så det blir det ingenting av med.. som synd är.

nu ska jag återgå till skolan, har'e bra.
ciaaao
/evelina

Kommentarer
Postat av: Markus ftw!

Suck it like its cock!

2008-10-20 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0