nightmares

Har nästan precis vaknat upp i min säng,som är en aning för liten för att ligga tre personer i.
Jag låg bredvid evelina,det va varmt och mysigt. något positivt var iallafall att jag var för påflugen och fick täcket för mig själv.
Imorse hände det något ganska så läskigt,jag låg nyvaken och tänkte på min dröm om att tony gjorde slut..så vänder sig evelina emot mig och säger; drömde du om tony inatt?
hahhah,det var ganska roligt faktiskt. jag hade tydligen varit väldigt påflugen och legat och hållt om henne och kallat henne för tony. mmm,så går det när man sover bredvid mig.sugen någon?

Nu sitter jag i sängen med evelina som sjunger på nightmares och frida stod precis och visade brösten.så det ska vara en fredag.yes.
När tjejerna har åkt blir jag ensam hemma till ikväll,ska nog försöka tillbringa tiden med matteboken och idol.
datorn på magen kommer antagligen vara med också.

Ha det bra! /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0