nightmares

aja, nu är så jävla kissnödig och fylld med massa vätska som vill ut ur alla möjliga kanaler. 
jävla jobbiga skola som tvingar en att dra upp massa jobbigheter, känns totalt onödigt.
att skriva av sig om en händelse som påverkat en mycket, kommer aldrig hjälpa mig direkt.
nu ska jag total strunta i att tänka på det jag valde att skriva om, det är för jobbigt för mitt egna bästa.

idag är det då fredag, och jag har verkligen inga planer och jag vet att det finns massa som saker jag skulle kunna haka på. Men jag vet inte, lusten finns inte riktigt där, och inte heller orken. Så, alltså inga planer.

nu ska jag och angelica göra det vi gör bäst, alltså äta mat.

hejdå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0