ooh la!

Ligger i min lilla säng och lyssnar på The Kooks, fast Lily Allen då. Jag har nyss ätit lite mat, och nu bestämde jag mig för att dega i sängen lite. 
Angelica gick hem från skolan idag, för hon ville kaskadspy. Jag erbjöd henne att få kräkas i min hand, för man mår alltid bättre efter man spytt om man mår illa. Men hon tackade nej och gick hem, den lilla slinkan.
Undrar vad hon nu gör egentligen.. hm. Det finns ganska mycket hon kan göra, antingen kan hon ligga framför toaletten och kräkas, eller så sover hon, kanske ser på tv eventuellt. Datorn sitter hon inte vid. Och jag tvekar på att hon är hos Tony om hon nu mådde som dåligt som hon sa i skolan.

Nu vill Malin att jag ska åka hem till henne och mysa, för hon har feber och jag piggar upp. Och det har jag lust med, men det är så jobbigt att åka fram&tillbaka massa. Känner mig som en handske som kastas runtomkring.
Lite småjobbigt, fast jag njuter av're :D

Jag ska nu tag tag i mitt liv och ta en cigg, hihi.
/evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

man vet ju aldrig, hon kanske är otrogen just nu och spyr i någon ANNANS hand!

2008-10-21 @ 19:10:28
Postat av: Anonym

Ah från ISAK

2008-10-21 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0