ostsås.

Nu sitter jag i Angelicas kök och uppdaterar igen, det är klart ni vill ha uppdateringar inte sant?
Vi har nyss ätit pasta med ostsås och nu sitter jag vid hennes köksbord med laptopen och framför mig ser jag nog världens vackraste bröllopsbild. Gud vad den är vacker.. Ehe.
Snart ska vi cykla vingligt ner mot the big city life, Sunne city ni vet. Det är ena riktiga grejer.
Och sen, ska vi ta tag i den där satans matten, vi får väl se hur det går. Fast med Angelica går allt, och med lite fördomsfria negerbollar såklart. Vi ska klara det, det är iallafall mitt mål.

Dagen skoldag har varit sådär, ganska händelselös och tråkig. Fast på slutet blev jag och Angelica riktigt övertrötta och skrattade åt det mesta, blandannat ett äpple. Mer om det i ett senare inlägg skulle jag tro.
Sen hade vi idrott allra sista och jag boxades med Angelica. Dock tror jag att hon tyckte jag var lite läskig när jag använde mitt enormt duktiga fotarbete. Men det skiter jag i, jag kände mig som han den där Rambo eller vad han nu heter.
Efter idrotten gick vi tillbaka till skolan och jag var med i en film som mp07 skulle göra. Fick gå helt långt och sen ligga i ett gräs med Frida. Jag ser antagligen helt förjävlig ut, men lite skoj var det ändå.

Nu ska jag slå mig ner i Angelicas säng är'e nog tänkt.

Ciao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0