pirr i magen & the sims.

hej.
nu var det alltför längesen jag skrev, men jag har spenderat min tisdag och onsdag hos malin, och kom hem för ett par timmar sen. så jag har inte riktigt haft tid att skriva, jag ber om ursäkt för det mina fans.

jag är lite pirrig i magen för min och angelicas biodate har blivit framskjuten tills imorgon istället för fredag, jag kan knappt bärga mig. det känns som vi varit ifrån varandra flera månader, och det känns som att jag inte kommer känna igen henne när jag väl ser henne. haha, nu låter jag som världens fjolla men det gör ingenting. angelica verkar ju gilla fjollor så..
det blir inte sämre av att frida också hänger på våran biodate, jag och två av mina favoritflickor. kan det bli bättre? skulle nog inte tro det. filmen vi ska se heter "låt den rätte komma in". vet inte riktigt vad det är för film, angelica sa att den verkar bra och när jag läste lite om den såg jag något om en vampyr?! angelica börjar nog bli lite paranoid, men det är bra att hon är väl förberedd om hennes spekulationer stämmer. isåfall kan hon ju alltid skriva en fin självbiografi. jag har redan kommit på den perfekta titeln.. "en vampyr till pojkvän" originellt och unikt.



hemma hos malin spelades det the sims, men som nästan alltid var det krångel med datorn så vi satt i nästan 4 timmar med att försöka få igång spelet. tillslut löste vi problemet, och det slutade med att vi satt upp till 02:30 ungefär och nördade the sims. riktigt skoj faktiskt, saknat det har jag gjort.

så idag när jag kom hem var det första jag gjorde att installera det på våran pc, woho! så just nu, i skrivande stund lagar "jag" kanske ska skriva YRLA, som min lilla sim heter, varma mackor och efter det ska hon lätta på trycket i sin fina rosa toalett. hihi.
kanske ska tillägga att det är the sims 2 jag spelar, ingenting annat.

nu ska jag återgå till mitt nördande, ni får nog en uppdatering imorgon lovers.
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0