spice girls.

"Först och främst: TACK för det fina utlåtandet om mig som trogen läsare!
Vidare vill jag framföra att bloggen blir mer och mer rafflande, angelica fortsätter att skriva texter som man inte förstår någonting av (hur ramlar man på internet?). Evelina håller fanan högt gällande sex och konstiga könssjukdomar. Att påpeka är också att jag flinade brett åt att ni "hälsar alla era fans" som då består av mig, mig och mig. Jag känner mig hedrad.
Tack"
ord av isak.

evelina:

Isak, vad skulle den här bloggen vara utan dig? Tack för den fina kommentaren, we love you. Jag är mycket imponerad av dina fina analyser, och kommer vara evigt tacksam för att du tillfredställer mitt uppmärksamhets behov! jag ska nu för din skull ta mig själv i kragen och sätta fart på mitt sexliv, det är du fan värd.

angelica:
Först och främst tack till dig isak för att du lägger in ett sånt gott  ord om oss och delar med dig av dina fina (och något underhållande) tankar och åsikter. Det betyder mycket! Förlåt för att jag inte riktar mitt skrivande så mycket till de lite mera trögtänkta och kåta människorna,så som tex  dig. Skärpning blir :)
Och här med(lite tack vare isak) lovar jag att detaljerat skriva om mitt kryddiga sexliv och underliv.

Love till alla våra trogna fans<3

Kommentarer
Postat av: Isak

E(alltså inte ecstasy): Ja den vore typ inte så mycket, kanske inget. Jag älskar er också, och mig! Men ska du ta dig i kragen och sätta fart på ditt sexliv för det är JAG värd? Hahaha!



A: Varsågod! Nu förstod jag nästan hela inlägget förutom att skärpning blir en glad min?

Mer underliv åt fansen (mig)



Lowe!

2008-10-18 @ 22:01:14
Postat av: Frida

HAHAHA vad har ni för sjuka läsare igentligen? XD

2008-10-19 @ 00:04:04
URL: http://fdanielsson.blogg.se/
Postat av: ava

haha jag älskar att läsa den här bloggen. you go girls!

2008-10-19 @ 21:09:46
URL: http://enava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0