Städerska sökes

Finns det någon trevlig,billig och organiserad person som skulle vilja ta sig an mitt rum?
Isåfall hör av dig snarast möjligt(innan jag dör av en allergi chock). Tack på förhand /angelica.


Mitt rum är verkligen i stort behov av städning,det ligger kläder,smink,väskor,en mattebok och lite annat smått och gott på golvet,allt i en ända fin o-organiserad röra.
Jag ligger just nu och kollar på det faktiskt och försöker välja mellan att kliva ur sängen och ta mej an städningen eller ligga kvar i min varma säng och låta röran växa ännu mera.
Inget utav det låter ju vidare lockande dock,men måste jag välja så väljer jag nog sängen.

Nu ska jag nog återgå till att se på tv och koka mig lite te såhär i ruskvädret.

HA DET BRA! <3 /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0