till frida.

[email protected] säger:

skriv ett hyllningsinlägg till mig


frida tror att hon är lite bättre än vad hon är :)

angelica. säger:

hahah,mogna tjejen

[email protected] säger:

haha ha med det i mitt hyllnings inlägg

angelica. säger:

hahah

angelica. säger:

att du är mogen?

[email protected] säger:

aa ^^och snygg, sexig och typ helt enkelt hel underbart bäst!

somsagt.

men frida,du är en bra person.du sätter lite krydda på vardagen med ditt humör som går uppåt och neråt.lite som på liseberg faktiskt,som balder.
det är ju härligt,att ha liseberg med sig vart man än går.
frida försöker ofta vara rolig,men grejen är den att hon är som roligast när hon minst försöker.mmm.
jag skriver det här inlägget på begäran så är lite svårt att komma på bra saker,hahha..nejdå.
frida är bra,bra på att snacka konstant,bra på att aldrig hålla käften,bra på att aldrig diska,bra på att klaga,bra på att va lat.
ja,hon är bra på ganska mycket. pusssss på dig fridus<3


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA jag är jätteduktig på att diska efter MIG men efter dig och evelina är jag lite sämre på men eftersom 90% av disken är eran dock så syns det inte att jag är duktig :D

2008-10-28 @ 23:25:38
URL: http://fdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0