Tips från coachen.

Vet ni vad,jag är himla dålig på mycket och då kan det ju vara skönt att få hjälp med sånt man är dålig på..
Är man en lite blygare person och kanske inte vill fråga vem som helst om hjälp så kan jag tipsa om MISSES LISTA.
Går på 3an klockan 5 i 10 på onsdagar.. tror jag det var? Eller 5an kanske? Hmm..

Dagens tips ifrån mig är iallafall; Strunta inte i att tvätta håret på 4 dagar.Det blir en katastrofal röra av sprayrester,tovor,smuts och en hårsnodd. Tro mig,jag vet.för det är exakt i det skicket mitt hår är idag.

Tänk på det gott folk!


Nu ska jag kila iväg och dricka ett glas vatten,för vatten är bra för både kropp och knopp!

Love<3 /angelica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går på kanal 5 precis innan världens hrligaste män ;)

2008-10-18 @ 23:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0