todays subject

Mitt dagens ämne kommer handla om kondomer.
Efter mitt totala hjärnsläpp i skolan så bestämde jag mig för att skriva om kondomer,det pågrund utav evelina som nyss stod i mitt kök och tryckte in en uppblåst kondom i käften på mig(och på sig själv också för den delen.)

Kondomer är ju himla bra om du vill skydda dig mot sjukdomar eller om du inte äter p-piller,kondom är även himla bra om du känner för att ha lite "plastigt" och oskönt sex.

Det finns kondomer i olika smaker,de kan du använda om du känner för att utföra lite oralsex på din kille men fortfarande känner dig lite rädd för att smaka på mr.petter-niklas riktiga smak.

Som ni alla säkert redan visste så kommer det en vätska ur killens petter-niklas när han får sin orgasm,denna vätska kallas för sperma och har en ganska speciell konsistens. Om du inte känner att det här med klet och gegg är din grej så är kondomen även där ett utmärkt val.

Det finns endel att välja på.


Jag vet inte riktigt hur sexsugna ni läsare är så tänkte även ge lite tips om hur kondomen kan användas i andra sammanhang:
- Vattenkrig.
-Som en ballong
- Om du väljer en kondom med smak kan den användas som godis (undvik dock att svälja)


Sådär kan det se ut om man väljer att använda den som en ballong.


Det var allt ifrån mig,hoppas ni lärt er något nytt och att ni vet vilket alternativ ni föredrar. Och kom ihåg,om du använder kondom för att skydda dig mot sjukdomar så går det även att gå iväg till en såkallad gynekolog och testa sin pojkvän/kk.   

ha det fint,HEJDÅ!<3 /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0