top model.

Top Model är ett av mina och Angelicas favoritprogram, vi gillar ytligheter förstår ni. 

Idag tänkte jag berätta lite om mina favorit top models. Jag började titta på Top Model för kanske 4 år sedan, det var en av mina höjdpunkter mitt i veckan. Varje lill-lördag satt jag som fastspikad i tv-soffan för att avnjuta programmet.
Den top model jag minns bäst är Naima Mora. Ni vet tjejen med mohikanen? Hon var min favorit under säsong 4 och också juryns favorit. Hon slutade som säsongens vinnare, något som inte förvånade mig överhuvudtaget. Hon gjorde inte så stort intryck på juryn under de första avsnitten, men växte under programmets gång. 


Kommer ni ihåg henne? Hur kan man glömma bort henne.

En annan favorit jag haft under säsongerna är Whitney Thompson. Anledningen till att jag minns henne såväl är nog för att hon var den första "plus size" modellen som vunnit programmet. Det är något som jag tycker är positivt eftersom de flesta modellerna är underviktiga. Whitney Thompson vann, även fast hon inte passar in i ramen som finns för top models. Vilket betyder att man inte behöver vara underviktig och överlång för att lyckas i modellkarriären. 
Från början var hon brunett, men under programmets makeover så fick hon blont hår och hårförlängning. Dock tycker jag att hon passade bättre i brunt hår. Blont hår har en negativ stämpel för mig, så fråga mig inte varför jag valt att bleka mitt hår om och om igen. 

Det här blev ett väldigt ytligt inlägg, men som jag nämnde tidigare: Jag och Angelica är nog ganska ytliga.
/evelina



Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Top model är BRAAA :D (Y)

2008-10-28 @ 17:29:07
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0