tragiskt.

Det är ganska tragiskt att jag vaknade klockan 13, och har spenderat hela min dag i sängen. Med datorn på magen.
Det är ganska tragiskt att jag vill göra så mycket, men har ingen ork att genomföra det.
Det är också ganska tragiskt att jag inte tar mig i kragen och hittar på något när jag är så satans rastlös.
Det är såna här dagar jag känner att jag slösar bort mitt liv.

Jag har sett på Blast from the Past idag, dålig film. Och sen har jag sett barnfilmen Percy, Buffalo Bill & Jag.
Den var ganska okej. Smågullig var den iallafall, och det är ju alltid mysigt.

Ska nog försöka slita mig ur sängen, känns som jag växt fast, och sen lägga mig i tv-soffan med chips och dip istället.
Min lillasyster är ute och går bus eller godis, fast jag har fått för mig att man inte gör det förrän om en vecka?

Aja.
/evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

klockan är dock 12 så svårt att vakna 13 :) ställ tillbaka klockan :D

2008-10-26 @ 12:01:22
Postat av: evelina

fast det där var ju igår, så det är ju faktiskt inte så svårt att jag vaknade klockan 13

2008-10-26 @ 12:22:08
URL: http://problematisksandbotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0