tjallamalla.

God morgon!

Idag har jag inte vidare mycket att berätta.
Man blir verkligen trött och opepp av det här vädret..
Det är verkligen bara grått,blött,grått,blött,regn,regn,regn.var eviga dag.
Jäkla klimat förändringar,vill inte ens tänka på hur det kommer vara om 10år.
Just nu vill jag mest ha snö,advent(för att det är himla mysigt med ljus),julafton,nyår och sen kan gärna sommar och 30 grader komma tillbaka,helt lugnt för mig.faktiskt.

Det ända jag känner mig riktigt pepp på att göra just nu är att shoppa.
Vill ha massa kläder från Tjallamalla (www.tjallamalla.com) för er som är intresserade.

Jatack,den vill jag gärna ha. kostar 1599kr
så den kan jag ju glömma,men himla mysig.



Den skulle inte heller sitta helt fel, 600kr för den.



Och den,500 kr.


Nej nu blir jag ledsen av att kolla på massa kläder,nu ska jag göra mig iordning lite.
Ha en bra dag!! hejdå /angelica






Kommentarer
Postat av: Elin

Åh tjallamalla <3 Har du varit i deras butik i Sthlm? Gillert!

2008-10-24 @ 17:25:59
URL: http://hyacinthuset.blogg.se/
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu! :)!

2008-10-24 @ 17:29:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: alva

Hellu, ( :

Undrar om du är intresserad av att få en bloggdesign för 45:- , halva priset!

Isåfall kan ju ju höra av dig till mig ( ;

Hoppas du får en trevlig helg.

Kram,

2008-10-24 @ 17:32:18
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0