utmaningar.

Idag har jag tagit mig an några nya utmaningar,utmaningar är bra..då lär man sig något.
och kunskap kan man aldrig få nog av minsann.

Min första utmaning som jag tog mej an var att blondera evelinas hår,något jag aldrig gjort förut så det var ju spännande.
Det gick ganska bra faktiskt,kletade in färgen lite här och var och hoppades på det bästa.Hade jag varit lagd åt det lite mera illegala hållet hade ju också kunnat stänga in mig i badrummet och andas in ångorna,kanske hade varit spännande?
Resultet på evelinas hår blev faktiskt finemang,inte helt blont men mucho bättre :)
Den andra utmaningen jag tog mej an var att tända en cigg alldels själv,något jag brukar ha ganska så svårt med eftersom alla tändare gör så att min stackars nagel går av,men idag var det en bra dag och jag tände den all by my self. good girl!
Min tredje utmaning var kanske inte direkt en utmaning,bara något nytt för min del..kan väl inte kalla det upplevelse heller men en händelse var det,en ganska udda sådan.Händelsen,utmaningen eller vad ni nu vill kalla det var iallafall att slicka evelina mellan brösten..inga närmare detaljer om detta,vill ni veta exakt hur det var får ni faktiskt ta och testa själva.
Ni får låna henne på obestämd tid,bara ni lämnar tillbaka henne i ett bra skick,alltså inga söndertuggade bröstvårtor etc.

Annars idag har det väl inte hänt allt för mycket,jag var hemma från skolan pågrund av liiiiite halsont men mest för att jag var sjukligt trött och för att T såg en smula för mysig ut för att jag skulle kunna motstå att ligga kvar. Så kvar i sängen blev jag minsann.
Något som gjorde min dag var iallafall att jag fick reda på att vi får lov på torsdag och inte på fredag som jag trodde!

Nu ska jag återgå till ebba och didrik! Ha det fintfint :D   / angelica

ps.någons käft går i ett och jag vill helst kväva den för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0