uttråkad tjej.

Sitter i sängen med tony,eller ja..tony sover då eftersom han är en vampyr.
och jag sitter här med min överskotts energi och vet inte riktigt hur jag ska roa mig på egen hand.
Datorn är en bra sysselsättning,dock bara en stund..bilddagboken,msn och bloggen är typ det enda jag roas av på datorn och när man kollat igenom allas nya bilder och det inte finns nån rolig på msn,vad gör man då?
Jo,skriver ett inlägg i bloggen såklart..precis som jag gör nu,MEN då är den stora frågan återigen: vad ska jag göra efteråt?

Jag har faktiskt ingen jäkla aning.Låta tony sova och själv sätta mig i soffan och se på film? Väcka tony?Äta mat?
Hmm,mat är jag ganska bra på iof..att äta den åtminstone.fast jag är inte vidare hungrig.väcka tony låter sådär,han kommer ändå somna om igen efter 3min
(om man ens får liv i han)
så det blir nog film för min del. men riktigt så lätt är det inte. då är frågan vad man ska se för film?
funderar lite på perfect stranger eller the happening. fast,jag vet inte.dom verkade inte så bra när jag läste om dom.
Det här blev förövrigt ett ganska tråkigt inlägg av en ganska så uttråkad tjej.

Nu ska jag kolla igenom bdb och sen blir det nog film. Ha det bra!! :D  /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0