vampyr!!

SHIT!  JAG HAR EN VAMPYR TILL POJKVÄN!!!!!!!


satt nyss tillsammans med tony och läste om vampyrer.. han har alla syndrom!
han sover på dagarna och "spelar dator" på nätterna. fast det är bara en ursäkt för egentligen är han ute och jagar!!!
och när jag sover där så är han så rädd att äta mig så han måste ge sig ut innan jag somnar och blir hjälplös!!
Nu ligger han bredvid mig och "vilar", han försöker bara få mig att somna så han kan ta sig en munsbit ;o
Men han skulle bara känna till mina hemliga krafter,mig tar han inte död på minsann.
Men ni andra bör se upp som inte riktigt vet hur ni ska hantera en,jag vet ju det som läst en bok om det..

så härmed vill jag bara säga: AKTA ER!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHA du är så jävla skön! XD

2008-10-27 @ 20:20:44
URL: http://fdanielsson.blogg.se/
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-10-27 @ 21:12:05
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Elinor

haha undra vad tony tycker om dina funderingar? ;D han kanske gillar att bli tagen för vampyr!? haha X)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0