vill du smeka min fena?

Igår var jag med om världens hemskaste grej, jag åt choklad på smörgås.
Hör hur äckligt det låter. Choklad på smörgås.
Det är bara helt fel. På smörgåsar ska man ha ost och massa olika grönsaker. Typ tomat, paprika, gurka och sånt där.
Inte ett tjockt jävla lager med choklad. Det var inte gott, och jag kommer nog inte testa det igen.
Jag tror enda anledningen till att Angelica gillar det och inte jag är, för att hon är så himlans mycket onyttigare än mig. 
Jag är nog den nyttigaste jag vet faktiskt. 

Idag ska jag dra med Frida i löshåret till Arvika, för att hitta min satans jacka. Jag är så trött på att den är borta, även fast det är mitt eget fel. Vi får väl se hur letande går, bra hoppas jag iallafall. Sen har vi x antal timmar att döda eftersom tågen går så satans dåligt.
Aja, nu ska jag fortsätta med efterarbetet på vårat jävla projekt.

Har'e gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0