waterloo

Det blev inget OC, för dvd:n krånglade. Istället fick det bli en svensk film, Som man bäddar. Jag såg den för första gången förra sommaren men tycker fortfarande att den är lika mysig. Helt klart sevärd tycker jag.

Mamma har köpt gott&blandat och mineralvatten till mig, det gillar vi. Och jag har laddat hem Billie The Vision and The Dancers alla album helt lagligt också. Så det får bli helgens soundtrack.

Senare ikväll ska jag krypa ihop i soffan med gott och blandat som sällskap, och med mamma bredvid mig och se på Idol. Blev lite nyfiken på vad idolerna ska köra för låtar ikväll och kollade upp det. Tydligen är det Abba-tema. Haha! Ska bli kul att se och höra hur tillexempel Johan tolkar Abba, eller Lars. 
Det här kan bli mycket intressant. 

Min och Angelicas biodate blir nästa fredag, det ser jag framemot. Dock är det en vecka kvar, just nu känns det orimligt. Vet inte riktigt hur jag ska stå ut.. 

Sist men inte minst till ägnar jag ett l-o-l till Isak!
/evelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0