webbprogrammering.

webbprogrammering är inte min grej,verkligenverkligen inte.
jag har nog alldeles för lite iq för det alltså.. för mycket koder hit och dit.

evelina informerade mig alldeles nyss om att vi har sex,sex är ju bra.
alltså,sex läsare har vi..inte sex som i samlag om vi ska använda oss av lite finare ord!

Evelina anklagar mig för att snarka också,pft!
Men hon tar hela täcket för sig själv så jag fick ta saken i egna händer och då råkade det bli lite snark..inte så lätt att hålla koll på vad kroppen gör på natten. 
Vi dödade mitt barn lite igår också,eldade upp vårat inre med hjälp av cancerpinnar..
fast jag dödade aldrig nått eftersom jag fick mens inatt,synd att jag inte blodade ner evelina :D hahahh
jag är så fräsh tjej,jag vet.

nu ska jag återgå till jonny och lyssna lite på hans ap-snack..

PUSSHEJ! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0