att åka hem och se på medicinmannen

Jag åkte hem från Frida, varför behöver vi inte gå in på. Det är mellan henne & mig, och det löser sig nog någon gång, eller så gör det inte det. Jag låter tiden ha sin gång. 

Jag kom hem gjorde mig ett glas saft och la mig i sängen, trött som få och satte på de 4 sista avsnitten av Medicinmannen, låg på helspänn för det mesta, grät en aning, skrattade och levde mig in i serien. Och nu är den slut, lite synd men jag gillade den hela vägen igenom.
Medicinmannen var en serie i 8 delar som gick på 4:an för ett tag sen, med Mikael Persbrandt i huvudrollen (what a man, what a man, what a wonderful man!) . Min lillasyster fick alla avsnitt på dvd i julklapp och så fort hon sett klart den, tjuvlånade jag den och fastnade på en gång. Grymt skådespeleri minsann.

Ligger fortfarande i sängen och försöker tvinga datorn att spela upp en ännu en dvd, men den vrålvägrar. Någon som fattar varför VLC bara vill läsa vissa filmer och inte alla? Jag kan inte riktigt med datorer. 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0