att falla handlöst för en kändis.

Det där med att falla handlöst för någon man aldrig träffat, som man bara sett på tv, hört på radio eller sett på film är inte så konstigt tycker jag. Det här hände mig hela tiden när jag var mindre, mina två största förälskelser var i Viggo Mortensen (som spelar Aragorn i Sagan om ringen-filmerna) och i Darin Zanyar som vann Idol 2004.

När jag föll för Aragorn var jag runt 11 år, och jag skrev långa kärleksbrev till honom, och var helt säker på att det någon gång i framtiden skulle bli vi. Jag klippte ut alla bilder jag kunde hitta på honom, såg filmerna om och om igen, och grät mig till sömns en och annan natt. Det tog ungefär ett år innan jag insåg att det aldrig skulle bli något, och det var då Darin kom in i bilden.

Darin var allt, han var söt, charmig, duktig på att sjunga och en hejare på att dansa (tyckte jag då) och jag blev mer och mer säker på att jag började bli lite förtjust. Varje fredagkväll satt jag bänkad framför Idol och varje gång han uppträdde började jag gråta, han var ju fantastisk. Jag blev mer eller mindre besatt och köpte alla tidningar där det stod någonting om honom, och klippte in alla bilder och gjorde ett fantastisk kollage med min dåvarande bästa vän Elin. Jag grät hysteriskt när han inte vann Idol. 

Just nu har jag fallit handlöst för Ola Rapace. Han är allt en man ska vara. Okej, jag ska inte överdriva. Han är bara hetast i Sverige för tillfället, och jag skulle hugga av ena armen för honom, om han så bad om det. Så är det.



Idag beställde jag säsong 3 av Tusenbröder så jag kan dregla över Hoffa/Ola när jag vill, idiot-bra! 
/E

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Hahaha jaaa XD de är lite elaka .__. jag får itne tycka vad jag vill :( XD

2009-01-05 @ 02:56:38
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0