att ha mensvärk och se tusenbröder.

Eftersom Medicinmannen tog slut, beslutade jag mig för att hålla mig kvar vid svenska serier med män och bestämde mig för att leta upp avsnitt från Tusenbröder. Hittade hela säsong 1 på Youtube, och ligger fortfarande kvar i sängen och tittar.
Dricker päronsaft, om ni redan vet och käkar Grillchips, riktiga grejer det.

Jag har kommit på världens botemedel mot mensvärk, man lägger helt enkelt laddaren till datorn på nedre delen av magen. Värmer och tar bort det mesta onda, iallafall för stunden.

Nu ska jag fortsätta leva mig in i Hoffas, Nickes och Hamids rånerier. 
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

Haha fan vad smart XD synd att jag inte har mensverk så jag kan testa ^^

2009-01-04 @ 15:20:06
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0