att klappa sig själv och hälarna.

Jag tänkte bara informera alla som kikar in här att jag har så jävla ont i mina hälar! 
Hur ofta har man ont i hälarna egentligen? Hälarna är ju typ tjockaste stället med hud på kroppen (om man bortser från min mage och mina lår ;>), så hur kan det göra ont undrar ni då.
Jo, så här är det.. jag går runt i tygskor och sulan under dom har det gått hål på, så vartenda gruskorn känns igenom och det gör himla ont. Mina nya strumpbyxor gick i sönder pågrund av det här, väldigt sorgligt.
Så nu ligger jag i sängen och sörjer, klappar mig själv lite och försöker intala mig att det går över. Det går över, det går alltid över!
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0