att skriva ett blogg-inlägg på 3 minuter.

Nu har jag tre minuter på mig att skriva ett inlägg för jag kände för att uppdatera idag, eftersom varken jag eller Angelica gjort det. Så nu skriver jag jättefort och skriver fel på typ vartenda ord.
Iallafall, idag har jag sett ett avsnitt av Tusenbröder, några avsnitt av Mäklarna, och sovit, kräkts,ätit och druckit litervis med vatten. Fint det.

Mamma köpte fel lösgodis förut, jag bad henne skippa chokladen och lakritsen, hon kom hem med en påse full med lakrits och choklad, men det slank ner ändå.

Nu ska jag snart sova, även fast jag vaknade 16:00 och somnade igen runt 18:00. Det tar på krafterna att ha lov.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0