att vara pigg 03:27

Jag är pigg, inte så konstigt eftersom jag vaknade runt 16:00 igår, så nu ligger jag här med överskottsenergi och gör ingenting särskilt. Dricker lite vatten, ser lite på Mäklarna, smyger ut lite till toaletten, söker fint sällskap på msn och..
läser bloggar.

Sen jag och Angelica startade upp den här bloggen så har jag börjat läsa ännu fler bloggar än innan, det är inte längre bara vänskapskretsens bloggar jag läser och ägnar min lediga tid åt. Jag läser upp till 25 bloggar varje dag, och tycker det är lika roligt varje gång någon av mina favoriter uppdaterat.

Förövrigt har jag ingen mensvärk längre, bara litervis med snor i min näsa, huvudvärk och feber. Varför ska alltid jag bli sjuk för? Det var ju inte alls längesen jag var hemma en vecka från skolan för att jag var sjuk, och nu under lovet? Inte okej.
/Evelillan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle önska mig en toalett här. :'o

Vilka bloggar läser du? Alltid kul att upptäcka nya. :D

2009-01-05 @ 04:40:12
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Daniel Johansson

Vilka bloggar läser du? :D

2009-01-05 @ 04:57:09
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0