att vara stressad men inte göra något åt det.

hej.
jag är stressad som en liten zebra och jag gör verkligen ingenting åt det. jag sitter kvar i sängen och äter mitt äpple och låtsas som jag inte har något att vara stressad över, när det egentligen är tvärtom.
om 45 minuter går mitt tåg till karlstad och jag måste åka om en halvtimme.. och jag har varken packat, fixat i ordning mig eller stängt av datorn. jag borde faktiskt börja med det sistnämnda och det ska jag göra.. snart.

idag har jag vaknat sent, ätit tacos med familjen, duschat länge och väl, pratat i telefon med frida&totte och sen bara legat här i sängen. och nu, precis nu är jag stressad som en liten zebra, och jag gör ingenting åt det.
jag har världens klump i magen, men jag ignorerar den. jag är bara stressad.

jag ska nog gå och kissa, och se om det är det som orsakar klumpen.
imorgon beger jag mig till kungliga huvudstaden och spenderar pengar jag egentligen inte har.
ha det fint,
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0