tiden går fort

så var det bara 3 dagar kvar tills skolan börjar, gud vad tiden går alldeles för fort ;o har lite ångest och sitter och tröstäter äcklig SvampBob fyrkant choklad med nonstops i, smakar ganska skumt. ser på Greek och blev väldigt sugen på att vara sisådär 2-3 år äldre än vad jag är.

På fredag hämtar vi hem kissekatten och jag längtar jätte mycket, så på ett sätt får veckan jätte gärna gå snabbt fast på ett sätt inte, vill njuta av de sista dagarna på lovet.
Ikväll bär det hemåt mot sunne och mannen igen, ska väl tillbringa kvällen i soffan med film och cola. förhoppningsvis ska jag äntligen få se Twilight som jag velat se så länge!
Cola har jag förövrigt blivit beroende av, tonys fel. lovar att vi kommer drabbas av sambofetma ;d haha

Nu ska jag återgå till att klia gizmo på magen, äta äcklig choklad och dreggla över fina väskor.
ha det / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0