lördag

idag åkte jag till karlstad igen,hem till min mor och syskon för att vara hemma lite innan skolan börjar osv.
sitter förtillfället själv i soffan tillsammans med kissen och ser på jönssonligan, varför har jag aldrig sett det tidigare?! sitter och skrattar här i min ensamhet ;d

Nu har vi fått tag i en kissemiss också, en vit/grå långhårig sak, jätte gullig. Sweet ska hon heta, tonys idé som han förövrigt är riktigt nöjd med. vet inte om det beror på namnet eller själva grejen att han fick sin vilja igenom,haha ;d
Hon hämtas till veckan iallafall, vet inte riktigt vilken dag än, ska prata med henne imorgon och bestämma mera. Längtar!


lägger ut en bild här på skönheten,den grå/vita.

Nu ska jag återgå till jönssonligan. Ha det / angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0