kyss 47

Mittt nyår var fint, fint folk, fint väder, fina raketer osv. Pussade på det finaste som finns på 12-slaget och var allmänt lycklig.
Hoppas erat nyår var fint också och att erat 2009 blir lika fint som jag tror att mitt kommer bli.

Idag har jag inte gjort någonting alls, jag har sovit, försökt få tag i en tjej med kattungar men hon svarade inte och när hon väl ringde upp så var kisseungarna slut, såklart.
Sen har jag varit sugen på fet mat och därför ätit pommes frites, kyckling i olika former och sås, sett på JönssonLigan och tagit det allmänt lugnt.
och just nu sitter jag ensam i lägenheten, lyssnar på Regina Spektor, Lasse Lindh och lite Melissa Horn och funderar på att diska&städa innan tony kommer hem igen.
Fast nu sitter jag riktigt bra här, funderar på att göra en kopp te också, som pricken över i:et.
Men allra först blir det faktiskt städa&diska, duktig tjej.

Ha det bra / angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0