att fira nyår

Nyårsafton blev bättre än förväntat, hamnade hemma hos Malin där det var lite kalas. Blev lagomt kalas i kroppen och i huvudet och hade kul hela kvällen. 
Pratade massa strunt med mamma i bilen hem, bland annat om sperma, pojkar och annat smått&gott. Detta kommer jag dock inte ihåg, blev påmind om det imorse.

Idag mår jag sämre än någonsin, känner mig faktiskt inte direkt bakfull, tror faktiskt det är sjuk jag är. Skyller iallafall på det, det blir mycket lättare så. 

Och som vanligt när man tänkt ladda upp bilder här på bloggen så ska det krångla, så istället ska jag sukta efter saft, juice och chips (som vi såklart inte har hemma) och slänga mig i duschen.
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Memmie

HAHA älskar att bli påmind om saker man sagt när man inte kommer ihåg det själv:o

2009-01-02 @ 00:08:02
URL: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0