skolstart

så var lovet slut ,3 veckor tog slut snabbare än vad jag kan säga nationalencyklopedin.
känns främmande att se alla igen, lite som första skoldagen som evelina sa.
jag hade ungefär lika mycket ångest imorse som första dagen, grät några tårar och ja, tyckte synd om mig själv.

Nu har vi precis haft en lång samling i ringen och pratat om att lära sig lyssna och olika projekt vi ska börja med, för mycket på samma gång för mig och jag slutade lyssna ganska snabbt.

Hej// Daniel ( http://divajohansson.blogg.se) 
(daniel gör lite reklam för sig själv och bestämde sig för att skriva hej mitt i min text..)

nu ska jag ta vara på rasten,för ta vara på allt som händer det ska man minsann det lärde jag mig förut.

Ha det / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0